Welkom bezoeker, Wilt u inloggen of registreren?

Zoeken

Winkelwagen

0 item(s) Bekijk
Uw winkelwagen is leeg!

Service & Garantie

Een defecte airconditioning is nooit leuk. Met onze duidelijke service- en garantieregeling weet u echter exact wat wij wel en wat wij niet voor u kunnen verzorgen. Ook na de aankoop wil Airco-Superstore er voor zorgen dat u een tevreden klant blijft.  Wij zullen u dan ook begeleiden en ondersteunen als het onverhoopt mocht gebeuren dat uw apparaat defect raakt.  

Airconditioning installaties zitten vol met electronica en mechanische delen. Vakkundige installatie en regelmatig onderhoud is dus zeer belangrijk.
Vergelijk het met een auto of een CV ketel. Deze hebben ook regelmatig onderhoud nodig en soms moet er wel eens een onderdeel vervangen worden.

Indien de airconditioning wel geïnstalleerd is door Airco-superstore, geven wij 2 jaar garantie op de airco en op de montage. Dit betekent dat wij kosteloos het probleem  onderzoeken en oplossen. 
Houdt u er rekening mee dat de reactiesnelheid van ons serviceapparaat sterk afhankelijk is van het weer en de seizoenen.

Indien de airconditioning niet geïnstalleerd is door Airco-superstore, geven wij 2 jaar garantie op de onderdelen.
Dit betekent dat wij gedurende de garantieperiode zorgen dat u gratis het gerepareerde of vervangende onderdeel kunt afhalen in Nieuwegein. Deze kunnen wij ook tegen kostprijs laten bezorgen.


Heeft u een storing, dan is de afwikkeling als volgt:

* U benadert uw installateur om het probleem te onderzoeken. (Eventuele kosten hiervoor zijn voor uzelf).

* Meld het defect aan Airco-Superstore, bij voorkeur via fax 030 630 4590 of email info@airco-superstore.nl.
Benodigde gegevens:
-  Naam , adres, telefoonnummer
-  Merk, type en serienummers
-  Bewijs van inbedrijf stellen (als u gebruik wilt maken van garantie hebben wij een factuur of werkbon van de installateur nodig)
-  Servicebon van de installateur met omschrijving van het defecte onderdeel.

* Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op en informeren u over de verdere afhandeling. Dit is afhankelijk van het probleem en verschilt per merk, maar is over het algemeen als volgt:
- Kapotte onderdeel opsturen of afgeven in Nieuwegein.
- Wij zorgen dat het kapotte onderdeel onderzocht en gerepareerd of vervangen wordt. Indien de kosten voor het onderdeel meer dan €100,- bedragen, zullen wij eerst met u overleggen.
- U krijgt van ons bericht dat het onderdeel klaar is om opgehaald te worden. Ook kunnen we dit tegen kostprijs verzenden.
- Wanneer u het onderdeel heeft ontvangen, maakt u een afspraak met uw installateur om het onderdeel terug te plaatsen. (Eventuele kosten hiervoor zijn voor uzelf).
- Op het gerepareerde of vervangen onderdeel krijgt u opnieuw 1 jaar garantie.

Airco Superstore © 2014 2018